18
Course Catalog
2 0 1 3 - 2 0 1 4
دليل الـدورات
2 0 1 3
20 1 4
19
January – March 2014
مارس4102
يناير
Self-Management and Innovation in Work
16 March - 20 March
This course helps learners to know the formula for success by setting goals and self - motivation. The course emphasis to understand
the rationale for the change and determine the requirements for change and overcoming obstacles. It also helps learners to understand
the importance of relationship with others and how to improve and develop it.
Customer Service Skills
23 March - 27 March
The course aims to improve the abilities and skills of the participants in field of customer service. This interactive course allows
participants to develop their skills, increase their efficiency and rate their performance in customer service.
02 مارس
61 مارس
ادارة الذات واالبداع في العمل
تهدف الدورة الى تزويد المشاركين بمعرفة معادلة النجاح من خالل تحديد األهداف والدافعية الذاتية. وتركز الدورة على التعرف على
مبررات ومتطلبات التغيير والتغلب على العوائق، إضافة الى مساعدة المشاركين على فهم اهمية العالقات مع الغير وكيفية
تحسينها وتطويرها.
72 مارس
32 مارس
مهارات خدمة العمالء
تهدف الدورة الى تحسين قدرات ومهارات المشاركين في مجال خدمة العمالء لضمان رفع مستوى الخدمات بما ينعكس بشكل
إيجابي على رضا العمالء واالحتفاظ بهم وتحقيق أقصى قدر من الربحية للمؤسسة التي ينتمون إليها. ويعتمد هذا البرنامج على
التفاعل بين المشاركين للوصول بهم بما يساعد على تطوير مهاراتهم، وزيادة كفاءتهم ومعدل أدائهم.
Training Courses
الدورات التدريبية
January – March 2014
مارس4102
يناير
1,2-3,4-5,6-7,8-9,10-11,12-13,14-15,16-17 20-21,22-23,24-25,26-27,28-29,30-31,32-33,34-35,36-37,38-39,...50